Velkommen til min nye blogg!

Dette er min lille myldreplass for det jeg arbeider med og brenner for.

onsdag 19. januar 2011

Morgenstund har gull i munn

Noen morgener er vakkrere en andre,og denne spesielle morgenen i Øra naturreservar Fredrikstad føyde seg inn på listen som en klar førsteplass.Det var minus 12 kuldegrader og tåke og kuldedisen lå over området som et slørende og vakkert teppe.Da solen begynte å bryte igjennom og en ny dag ble født, ble hele området farget av solens kraft.Sangsvaner,Knoppsvaner og ender våknet til liv.Ja,morgenstund har gull i munn.




9 kommentarer:

  1. Her ble morgensol har gull i munn biledliggjort. Dette ble utrolig stemningsfullt og vakkert. Nydelig!

    SvarSlett
  2. Beautiful shots Kai!
    There's a magic atmosphere on them!
    Regards

    SvarSlett
  3. Stemningsfulle bilder. Veldig fint lys her. Og litt dis hjelper også på.

    SvarSlett
  4. Underbart vackert Kai Edvard! Jag älskar sådana bilder och dessa är top class !!
    Ja - här har morgonstund guld i mun verkligen !
    Grattis!

    SvarSlett
  5. Veldig fine! Likte særlig godt nummer to og tre! Kanskje signaturen er litt stor i forhold til bildene - synes den stjeler litt fokus av de flotte bildene. Gøy å følge med deg!
    Vennlig hilsen Magne

    SvarSlett
  6. Fantastiske svane bilder!
    Flott lys i tåken!

    Mvh Leiv Arne

    SvarSlett
  7. Hei Hilda: Takk for innspirerende tilbakemeldinger.Setter stor pris på det.
    Lucia: Thank´s fore your kind comment´s Lucia !!!:O))
    Stein:Takk for hyggelig kommentar og jeg håper at vi kan ta en fototur på Hvaler til våren!!
    Bjarne: Takk for hyggelig kommentar!!! Ja, her er det gull det er snakk om!!
    Lasse: Takk for en så innspirerende og hyggelig kommentar!!!!!
    Magne:Takk for en konstruktiv og fin tilbakemelding.Enig med at signaturen er litt stor,men jeg gjør det kun på blogg bilder!
    Leif: Takk for innspirerende og hyggelig tilbakemelding på bildene mine!!!

    SvarSlett