Velkommen til min nye blogg!

Dette er min lille myldreplass for det jeg arbeider med og brenner for.

fredag 1. mars 2013

VINTERENS SISTE KYSS

Jeg har vært blogg fraværende en stund nå. Lite fotografering. Andre prosjekter har vært prioritert. Skrivingen har kommet godt igang og jeg storkoser meg med det. Noen ganger må man gjøre andre ting, slik er jeg sammensatt, ;O) En  operasjon for å bedre synsfelt på begge øynene har også gjort det vanskelig å sitte forran macèn. Men til neste uke er jeg klar igjen. :O)
Bildene «Vinterens siste kyss» er fra i går morges, tatt like nedenfor der jeg bor. Måtte bare ta disse bildene i det vakkre vinterværet i vintermåneden februar sin siste dag. I dag er det 1 mars og våren er igang, Jippyyyyyyyyyyyy.Ønsker dere alle en riktig god helg, og nyt våren !!!!!!!!!!!









10 kommentarer:

  1. There's something magical in the trees covered in white, they are so beautiful, it's something we don't see around here. You live in a lovely place!
    Hope your eyes/vision are great now. Good luck with your projects, but don't vanish! You always capture great photos during springtime.
    Have a Happy Weekend Kai! :)

    SvarSlett
  2. Wow, fantastiskt vackra omgivningar du har runt dig. Mycket vackra bilder. Önskar dig också lycka till med ögonen och skrivandet! Trevlig helg !

    SvarSlett
  3. Nydelige vinterbilder! He,he og vi som starter vårmåneden i dag også. Her hos oss har alt regnet bort så nå er det bare for våren å komme hit.
    Ønsker deg riktig god bedring og gleder meg til flere bilder.
    God helg.
    Fra Hilda

    SvarSlett
  4. Joda, våren skal nytes, men jeg har ikke noe imot slike vinterdager som du presenterer her heller :-) Flott frostlandskap du viser fram men har nr 5 som favoritt, liker at man inkorporerer fugl/dyr i landskapsbilder!
    Rune

    SvarSlett
  5. Dette var en flott serie vinterbilder, likte alle men favoritten blir det første og siste.

    Ottar

    SvarSlett
  6. Godt at våren endelig ligger for døren. Fin bildeserie av vinterens siste krampetrekninger.

    SvarSlett
  7. Flotte bilder Kai!!!!Håper det går bra etter operasjonen på øynenen!!Og lykke til med skrivingen videre!!Masse hilsner fra Vestlandet♥

    SvarSlett
  8. virkelig flott vinterstemning, vi får håpe det er slutt på kulde og snø for denne gang

    SvarSlett
  9. Fin vinterstemning som brått ble borte med en mild helg. Nå blir det kaldere mot slutten av uka så kanskje vi får noe tilsvarende igjen. Lykke til med skriveprosjektet, og håper operasjonen var vellykket.

    SvarSlett