Velkommen til min nye blogg!

Dette er min lille myldreplass for det jeg arbeider med og brenner for.

søndag 5. desember 2010

Noen dager er bare grå!

I dag har snøen ramlet ned og solen har blitt sperret ute av grå og mørk skydekke.
Tok med Lyra min yngste Border Terrier og reiste inn til Soli og Aagaardselva for å speide etter Fossekallen og for å legge en slagplan for fotografering av vår nasjonalfugl. Den siste ukes kulde,hadde nesten dekket hele elv med is og snø.Det var ingen Fossekall å se i de åpne råkene,men jeg vet av erfaring at den vil dukke opp.Jeg gleder meg til å ta bilder av denne tøffe og hardføre fuglen.
Her følger en serie bilder fra turen.







5 kommentarer:

  1. Synes du har formidlet slik det også er enkelte dager. Jeg synes du har fått fine bilder av skogen og elva på en grå dag. Håper du finner fossekallen!

    SvarSlett
  2. Fine naturskildringer dette Kai. På slike dager kan man lage planer, så plutselig dukker det opp noe, Fossekallen. Ja, den er tøff.

    SvarSlett
  3. Fin stemning du formidler, selv på en grå dag!

    SvarSlett
  4. Hej!
    Även gråa dagar kan ge fina bilder. Det bevisar du verkligen här! Bra jobbat!

    SvarSlett
  5. Hilda,Anne,Bjarne og Lasse,Takk for hyggelige kommentarer til min bildeserie!!!!!!!!
    Mvh. Kai Edvard

    SvarSlett