Velkommen til min nye blogg!

Dette er min lille myldreplass for det jeg arbeider med og brenner for.

lørdag 29. desember 2012

Sangsvaner i går og i dag

Her kommer noen Sangsvane bilder tatt i går i sol og noen i dag i gråvær,tåke og regn.
105 Sangsvaner holder til ved Fuglenebb helt inntil Torsnes private flyplass Fredrikstad.
Tar også med et bilde tatt fra mitt arbeidsrom nå i kveld kl.19.oo.Kraftig regn og vind +5 varmegrader.
                                                                 28-12-2012





                                                                      29-12-2012  




4 kommentarer:

  1. Så mange sangsvaner. Lenge siden vi har sett noen her hos oss.
    Her regner snøen bort også, da blir mørket så mørkt synes jeg.
    Men nå går det mot lysere tider og da blir det bedre med fotograferingen.
    Ønsker deg alt godt i 2013.
    Fra Hilda

    SvarSlett
  2. Fin serie av de majestetiske sangsvanene.
    Ønsker deg et fint år i 2013 med mange flotte fotoopplevelser.

    Ottar

    SvarSlett
  3. Svanar är så vackra ! Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År !!

    SvarSlett