Velkommen til min nye blogg!

Dette er min lille myldreplass for det jeg arbeider med og brenner for.

onsdag 10. november 2010

European Robin " Rødstrupe"

Rødstrupen er en av de vakkreste og mest tilitsfulle fugler på foringsbrettet vinterstid.De trenger vår hjelp når kulden setter inn.De er ikke solsikkefrø spisere da det er litt for gråv kost, så mindre kornslag og brød malt opp i små bitter vil gjøre at disse vakre skapninger overlever vinteren.Her kommer en liten bildeserie av Robin.






3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder av rødstrupen. Så fint det ble med hvit bakgrunn.

    SvarSlett
  2. Hei Hilda og takk for hyggelig tilbakemelding.Denne Rødstrupen var så tillitsfull,så hvær morgen jeg gikk ut for å mate fuglene, satt den å ventet og da jeg begynte å legge ut dagens rasjon kom den flygende ned og satte seg 10 cm. fra hånden min.Fantastisk opplevelse!!!!!!!!!!!
    Mvh. Kai Edvard

    SvarSlett
  3. De er så fine disse Rødstrupene. Har alltid sett de alene. Skal visst være nokså tillitsfulle har jeg hørt. Favorittfuglen min.
    Vakkert!

    SvarSlett