Velkommen til min nye blogg!

Dette er min lille myldreplass for det jeg arbeider med og brenner for.

søndag 7. november 2010

Fuglebilder i akryl på lerret

Foto tar mye av min tid, men i den mørke årstiden vi nå går i møte, må noe av opplevelsene settes ned på lerret og papir.Tiden er inne for å ta fram pensler,farget,(akvarell,akryl),lerret og akvarell ark og så får tiden vise hva som blir utfallet. Her er to bilder,ett med Horndykker og tre unger fra Vollgravene i Gamlebyen Fredrikstad.Dette er det første vellykkende hekkingen i Østfold av Horndykker.Det andre er bilde av to Myrsniper.
"Horndykker med tre unger" Akryl på lerret 50x61 cm.
"Myrsniper" Akryl på lerret 60x80 cm.

4 kommentarer:

  1. NYDELIG!!!! Du er så utrolig flink, kunstnervennen min :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding min kunstvennine Anne !!!:O))
    Trykket litt feil på kommentaren ovenfor så den forsvant!!Ja slik går det når man surrer det til innimellom!;O))

    SvarSlett
  3. Hyggelig å se deg in action foran lerrete Kai. Mange flotte naturbetraktninger av sjø og fugl.
    Snakkes! Hilsen Anne:)

    SvarSlett
  4. Hei Anne og takk for hyggelig kommentar. Ja,vi må snakkes utover!

    SvarSlett